fredag 1 november 2013

The Client List läggs ner

Lifetime har bestämt sig för att lägga ner The Client List. Detta efter bara två säsonger och mitt i en handling. Nedläggningen beror framförallt på de skillnader i visioner för serien som Jennifer Love Hewitt och bolaget har. Som jag skrivit tidigare vill Jennifer att hennes verkliga man och pappa till sitt barn ska spela det förväntade nya barnets pappa i tredje säsongen. Detta var något som bolaget inte ville och de har inte lyckats komma överens om hur den tredje säsongen ska utvecklas.

Jag som kollar in de två säsonger i rätt snabb takt gillar inte alls denna nedläggningen. Vi har ju inte fått något slut! Det bara slutar mitt i en spännande period i serien och jag är besviken på de inblandade att de inte kom fram till en lösning. Det gagnar ju inget att en tredje säsong inte blir av. Jag hade hellre sett åtminstone ett avsnitt till eller en kortsäsong bara för att ta ihop några lösa trådar som de lämnade oss med i säsong två. Detta är inte okej. Men jag kan inget göra mer än att acceptera serien öde, plocka bort den från serier vi tittar på och säga till er alla ta er en titt på serien. Den är riktigt bra!

Till sist vill jag också säga att jag hoppas vi får se Hewitt på skärmen igen snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...